طراحی سایت شخصی
نوشته شده توسط : cyrus
 

طراحی سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مخصوص فرد، برای کسانی که لازم به داشتن سایت شخصی هستند، چندین برابر مفید تر از شبکه های اجتماعی و وبلاگ هایی هستند که می توانند معرفی کننده افراد باشند.

از جمله ویژگی هایی که یک شخص با طراحی سایت شخصی می تواند به آنها دست پیدا کند نمایش مشخصات، رزومه فردی، اطلاعات تماس، داشتن گالری تصویر و فیلم، نمایش تخصص ها و یا خدمات قابل ارائه، نوشتن پست ها و مطالب با امکان دسته بندی و ده ها امکان دیگر می باشد.

طراحی سایت شخصی متخصص میهن وب گستر

طراحی سایت شخصی از چند جهت قابل بررسی می باشد:

  • قالب و گرافیک زیبای سایت از مهمترین نکاتی می باشد که یک سایت شخصی با آن درگیر است. با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی سایت خود را داده است باید گرافیک و قالب سایت شخصی را در نظر گرفت. شکل قالب می تواند با توجه به عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.
  • بحث امکانات وب سایت دومین نکته ای است که در طراحی سایت شخصی باید به آن دقت شود. مواردی مانند نمایش مشخصات فرد، پست ها و مطالب دسته بندی شده بر اساس موضوع و تاریخ، گالری های مختلف مانند عکس و فیلم و صدا و ...  می تواند در سایت شخصی قرار بگیرند. امکانات باید با توجه به هدف طراحی به سایت اضافه گردند.
  • دیده شدن سایت توسط کاربران از نکات دیگری می باشد که در طراحی وب سایت های شخصی باید مورد توجه قرار گیرد، یعنی پیدا کردن بازدید کننده برای سایت. در این زمینه مهمترین نکته ای که باید در طراحی وب سایت  مد نظر قرار داده شود، بحث سئوی سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل می باشد. از جمله مواردی  که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفته شود، طراحی استاندارد سایت بر اساس آخرین الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل و ساخت قسمت های مفید برای سئوی داخلی می باشد.

شرکت میهن وبگستر با تجربه ی فراوان در طراحی سایت های شخصی به اصطلاح Personal میتواند علاوه بر طراحی، مشاوره ی کاملی در این زمینه به شما ارائه دهد.

ویژگی های سایت شخصی 

گرافیکی جذاب و متناسب با شخصیت کسی که آن وب سایت برای او طراحی می شود، از  ویژگی های مهمی است که یک وب سایت شخصی باید داشته باشد. موارد و حالت ها و زمینه کاری که بر اساس آن وب سایت برای یک شخص ایجاد شده است، باید با یک دید کلی در آن بیان شود؛ که این امکان پذیر نخواهد شد مگر با داشتن یک طراح حرفه ای سایت و یک گرافیست ماهر.

تمام موارد سلیقه ای و شخصی را باید در طراحی وب سایت های شخصی  با توجه به اصول  بهینه سازی سایت، سازگار نمود و در صورت امکان، آنها را پیاده سازی کرد. زیرا سبب جذب مخاطبان خاص آن وب سایت شخصی خواهد شد.

باید توجه نمود که در این گونه وب سایت ها امکانات اضافی را باید حذف نماییم  و در صورتی که به ابزاری در سایت نیاز می باشد، آن را اضافه نماییم.

امکانات و ویژگی های که در یک وب سایت شخصی باید وجود داشته باشد شامل موازد زیر است:

  • دسته بندی ساده مطالب و معمولا یک سطری
  • بخش اخبار
  • بخش مقالات
  • بخش نمونه فعالیت ها
  • بخش تماس و نظرات

با وجود این امکانات و ویژگی ها می توان یک سایت شخصی و بهینه داشت.

هدف از داشتن سایت شخصی چیست 

هدف اصلی از ایجاد یک وب سایت شخصی معرفی یک شخص و یا تخصص  شخصی یک فرد، مانند هنر یا کار او می باشد.

اشخاص برای معرفی خود و ارتباط با مخاطبین خود در دنیای اینترنت نسبت به ایجاد این وب سایت ها اقدام می نمایند.

به عنوان مثال یک عکاس و یا هنرمندی که برای عرضه هنر و کار خود ویترین و مغازه ای در اختیار ندارد، می تواند با طراحی یک وب سایت شخصی، هنر، کار و شخصیت خود را به صورت مجازی معرفی نماید.

شخص در صورت معرفی موفق و دیده شدن فراوان، بعد از مدتی می تواند از طریق وب سایت برای خود درآمدزایی نیز داشته باشد و برای خود ایجاد اشتغال نماید و یا حتی آفرینش های خود را به فروش برساند.

با توجه به مواردی که بیان شد، معرفی و ارتباط با مخاطبان هدف اصلی وب سایت های شخصی می باشد که طراحی سایت های شخصی با این هدف برنامه ریزی می شود.

دلایل موفقیت سایت های شخصی 

دیده شدن، بازدید فراوان و داشتن مخاطبان زیاد از دلایل موفقیت بسیاری از وب سایت های شخصی می باشد.

برای موفق شدن در این زمینه یا باید مانند بسیاری از بازیگران و خوانندگان که اقدام به طراحی سایت شخصی برای خود می نمایند، دارای هواداران و طرفداران بیشمار باشید، و یا اینکه بتوانید خود را در جامعه مجازی با روش های حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت، به طور گسترده معرفی نماید.

حتی در صورتی که بازدید کنندگان بیشماری داشته باشید اما اصول بهینه سازی سایت را ر اصول بهینه سازی سایت را رعایت ننمایید، وب سایتی دیگر با استفاده از شهرت شما و با استفاده از اصول طراحی سایت و بهینه سازی، وب سایت خود را ارتقا داده و برای شما دردسر ساز شود.  ممکن است وب سایتی

توصیه ما به شما رعایت موارد بهینه سازی وب سایت و اصول حرفه ای طراحی سایت می باشد. با رعایت این موارد می توانید رتبه صفحات سایت خود را بالا برده و خیلی راحت با تبلیغات اندکی در بالای لیست موتور های جست و جو قرار گیرید.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با توجه به داشتن طراحان حرفه ای سایت و رعایت موارد بهینه سازی سایت، و با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت های شخصی و... می تواند وب سایتی عالی و مطابق با شخصیت و سلیقه شما و البته اصول حرفه ای روز دنیا به شما ارائه دهد

 هزینه های طراحی سایت شخصی 

هزینه طراحی سایت شخصی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شخصی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل :   info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: سایت شخصی,طراحی وب شخصی,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت,وب سایت شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: